maanantai 18. kesäkuuta 2012

Ovulaatiota odotellessa - ilman tikkuja

Eipä tässä ole mitään ihmeempiä oikein tapahtunut. Oon ruvennu seurailemaan vähän omaa kroppaani ja oon huomannu, että atsaan vain koskee välillä silleen oudon vihlasevasti ja ihan kuin munasaraa aristaisi. Ovulaatiokipuja? Alaselkäkin on taas vaihteeksi kipeänä. Vinisin viikonloppuna Samille niin se hiero mua noin vartin ajan hieromaöljyn kanssa. Hieroin kyllä itekin Samia kun Samilla on aika rankkaa nyt töissä. Se tekee aika ruumiillista työtä.


Sami lähti taas aamulla aikasin. Jäin ite pyörimään sängyssä ja nukahdin sitten uudestaan vajaaksi tunniksi. Huomasin et Sami oli jostain syystä kai unohtanu kännykkänsä kotiin. Siihen tuli nimittäin puhelu ostain ihan oudosta numerosta. Onhan se kyllä sanonu, että ei voi ottaa puhelinta työmaalle mukaan mut luulin, et siellä olis joku lokero minne niitä tavaroita voi pistää. En kuitenkaan vastannu Samin puhelimeen mut mua alko vähän epäilyttämään, et mitä jos tää onki Samin exä. Kun me alettiin seurustelemaan sen exä yritti saada Samia takas ja tulla meidän väliin aika pitkäänkin ja kutsu Samia aina niille milloin minkäkin tekosyyn varjolla melkeen vuoden ajan. Exä yritti Samia siitäkin huolimatta, että se välillä seurusteli jonkun toisen kanssa. Me käytiin tän akan kanssa keskusteluakin aiheesta mut ei tullu mitään tulosta vaan se vetos aina heidän väliseen todelliseen ystävyyteen ja Samiin, että Sami kyllä tietää omat rajansa. Lopulta annoin Samille kaks vaihtoehtoa: Mä tai exä. Kuten näkyy, Sami valitsi mut.


Otin kuitenkin siinä näytössä välkkyvän numeron numeron ylös mut en ruvennu tonkimaan Samin puhelinta. Et jos alkaa tulemaan outoja soittoja niin rupeen selvittämään asiaa. Emmie tiiä, saatan olla vainoharhanen tän jutun suhteen nyt mut mun pelot oli taannoin aiheellisiakin. Sami ei ikinä rupee vastaamaan tuntemattomiin numeroihin mun läsnäollessa. Voihan se olla puhelinmyyjä mut... Oon nyt keltasella vyöhykkeellä ihan kaiken varalta. Mua pelottaa aina välillä,  että mitä jos se exä ei olekaan päässy vieläkään elämässään eteenpäin. Viimesten tietojen mukaan se on taas sinkkuuntunu. Ja miehiä on ollu ja menny Samin jälkeen. En oikeen oo koskaan ymmärtäny sitä ihmistä, enkä mitä peliä se pelaa.

Joo, ja nyt juhannukseksi ollaan sitten myös menossa Samin vanhempien luokse. Ne asuu täältä vähän etäämmällä joten meillä on hiukan pitempi ajomatka taas tiedossa. Muita Samin sisaruksia ei kai tänä vuonna ole tulossa. Samin vanhemmat on tosi mukavia ja Sami on sanonu molempien pitävän musta :) Etenkin äiti on tosi mukava ja ihana ja isäkin on oikein suloinen mutta tuntuu välillä kattelevan mua pitkään. En oo ruvennu kyselemään, että mikä on. Oon välillä miettiny onko mussa jotain vialla. Jos jään kahden kesken sen kanssa mua alkaa vähän ahdistaa kun en oikeen tiedä mistä vois keskustella. Mutta Suomen kesä on kaunis! Me nautitaan sitten täysin rinnoin yhteisestä ajasta :)

Mutta varsinaiseen blogin aiheeseen: Oon laskeskellut, että tärppiaika alkaisi olla taas kortilla jos mun kiertopäivät pitää mitään paikkaansa. Nyt kierto rupes vähän epäsäännölliseksi niin päätin ruveta ahdistelemaan Samia nyt jo kunnolla etukäteen sillon tällön. Kyllähän se yllättävän hyvin lähti leikkiin mukaan. Sain peräti kaksi kortsua "vietyä roskiin" ja pistettyä niiden sisällön parempaan talteen. En tosiaankaan uskaltanu ostaa niitä ovistikkuja joten nyt mennään vähän riskialttiilla. Mua vain vähän pelottaa se, että Sami ei nyt sitten oikean ovulaation aikoihin jaksa tai taho puuhastella millon se ovulaatio nyt tahtoo tullakaan.



Eiköhän tässä tule seuraava päivitys juhannusten jälkeen! ;)


Hug 'n' Kisses

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Mun on aivan pakko kommentoida omalla kokemuksella. Halusin kans parikymppisenä lapsen ihanan miehen kanssa, joka sanoi et vie ei oo aika lapsille ja et haluaa niitä kyllä mut vasta myöhemmin. Itkin monta kertaa itsekseni ja miehelleni etten tuu ikinä saamaan lapsia, kun hän jarruttelee. Pillereitä syödessäni muka "unohtelin" niitä ja pillerit lopetettua käytettiin kortsuja ja yritin yhdynnän jälkeen vessassa työntää sitä spermaa sisälleni. En tullut raskaaksi näistä huolimatta-onneksi! Ei kestänyt edes vuottakaan kun mieheni oli muuttanut mieltään ja sanoi haluavansa vauvan.Tulin heti ensimmäisestä yhdynnästä raskaaksi ja nyt olemme ihanan 1 vuotiaan tytön vanhempia <3 Jälkikäteen olen todella onnellinen, että lopetin tyhmät touhuni ja odotin miehen mielen muuttumista. Vauva arki on ollut erittäin raskasta kaksinkin, vaikka mieheni osallistuu 100 prosenttisesti! En haluaisi edes kuvitella millaista se olisi ollut yksin. Jos olisin tullut petoksella raskaaksi, mies tuskin olisi jättänyt minua, mutta ei olisi varmasti osallistunut näin paljon vauvamme hoitoon. En halua tuomita mutta kehotan ajattelemaan ja harkitsemaan tekoasi! Et voi tietää koska miehesi mielipide muuttuu. Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi sullekin!
      Niin, onhan siinä omat riskinsä... Mut paljon onnea teille ihanasta tytöstä :)

      Poista