keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Buranaputki

Kuukautiset alko viikonloppuna. 

Ekana päivänä oli pakko ottaa 2x400mg brunaa ja kahtena seuraavana päivänä kolme. Tuntu kamalalta vetää niin paljon buranaa. Vielä sillonkin tuntu kipu ja paheni, mitä enemmän yritti liikkua ja alaselkä oli taas ihan jumissa. Oli pakko olla osasta aikaa vain pedissä ja syödä mysliä. Onneksi alkovat viikonloppuna, ettei esim. kesken työpäivän. Kierto on nyt sitten noin 24-25 päivää mikä alkaa jo vastata miun normaalia kiertoa. Varmaan heittelyissä oli kysymys stressissä. Nyt voisi yrittää uudestaan.. ;)

 
Mulla on myös ollu migreeniä tällä viikolla monena päivänä, etten ole jaksanu olla koneella tai mitään kun olen päässy töistä. Oon yrittäny ottaa siihenkin buranaa, mut maltillisemmin. Ei ole kuitenkaan ollu niin kauhea migreeni. Ensin oli pitkä tauko ja nyt sitten on ollu useampana päivänä tätä kuraa. Melko saamaton olo. Tuntuu, ettei ole töissäkään saanu mitään aikaseksi kiitos migreenin ja kuukautiskipujen. Että naisena olo on sitten mukavaa...



Kaiken kukkuraksi Sami ilmotti aika viime tingassa lähtevänsä nyt viime viikonloppuna naapurikaupunkiin kaverinsa luokse. Ei tahtonu mua mukaansa. Sami sano, että siitä tulee muuten shoppailuretki. Ärsytti mut toisaalta en olis ehkä lähtenykään, kun kuukautisista joutu kärsimään. Ei meidän joo toisaalta tartte olla niinku paita ja perse ja joka paikassa toistemme mukana. Varmaan ne meni vaan kaverin kanssa juomaan. Eniten mua kuitenkin ärsytti se, että Sami tuli myöhään kotiin eikä ees tuonu mulle mitään. Olisi tuonu ees suklaata :( Sain onneksi seuraavana päivänä selkähieronnan! :)

Mun työt loppu ainakin nyt toistaiseksi. Ei ollu mikään pitkä pesti, mut sai sentään vähän rahaa siitä. Sanovat kuttuvansa ensi kuussa uusiksi töihin jos tarviivat lisäapua. Samin työt loppuu perjantaina mut jatkuu sit mahdollisesti reilun viikon päästä. Me mennään viikonlopuksi Samin vanhempien luokse. Sami sano jotain, että sen sisarukset olis mahdollisesti myös tulossa. Saas nähä mitä tehään. Ehkä jotain seurapelejä, tosin Samia ne ei pahemmin innosta.


...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti