perjantai 17. elokuuta 2012

Miehet on idiootteja

Kuljin tossa eilen lenkillä lähigrillin ohi mp3:n napit kovissa ja huomasin sit, että ne neljä remppamiestä siinä kyyläs mua oikein antaumuksella eivät saaneet silmiään irti ja seurasivat oikein pitkään ja jäivät tuijottamaan mun perään. Jossain vaiheessa tajusin, että olin ottanu pikkulaukun mukaan ja olkahihna menee sopivasti rintojen läpi ja oikein korostaa povea. Selittää ehkä ne muutkin tapaukset kun oon lenkillä. Niitä riittää joka kerralle, sillä kuitenkin aina jossain tulee viimeistään joku vastaan. Kaikki ei sentään tuijota niin häpeilemättömästi. En tiiä pitäskö tuntea ittensä imarrelluksi vai ärsyyntyä, kun miehet tuijottaa niin avoimesti. Mulla ei ollu mitään kunnon kaula-aukkoa että rintavako olis näkyny eikä muutenkaan paljastavia vaatteita mut näköjään miehillä riittää se että rintamuksen kohdalla on pari kumpua ja sit tuntuu että sitä on jo kaikkien silmäparien omaisuutta.

En siis voi pitää kännykkää ja avaimia taskussa kun ne on pudonnu sieltä pari kertaa ja joutunu menemään takasin ettimään niitä.  Kerran ne putos pururadalle ja olin aika paniikissa sillon.  Mun lenkkihousuissa on tosi epäkäytännölliset matalat taskut ja muissa lenkkihousuissa ei sit ole ollenkaan taskuja et sama homma. Laukku on pakollinen olla mukana. Pitäsköhän harkita jo vyölaukkua. Mut ne vaan maksaa niin pirusti jos sellaseen sattuu törmäämään.

Sami sen sijaan jatkaa mökötystään enkä saa sitä kiedottua sormeni ympärilleni. Ja mua ärsyttää. Tahtosin Samilta huomiota mutta tää vaan vetäytyy omiin oloihinsa ja on paljon tietokoneella. Sitten kun kerroin tosta tapauksesta se meni vielä suuttumaan ja väitti, että kalastelen miesten huomiota. Musta Sami ei ole mitenkään erityisen mustasukkanen ja se jo itsessään ärsyttää mua kun Sami ei pahemmin lotkauta korvaansakaan sille jos joku muu mies vaikuttas olevan musta kiinnostunu. Harvemmin se ees on mukana jos ne rupeaa vikittelemään. Useemman kerran jotkut ulkomaalaiset ukot on yrittäny mua mukaansa ja kun kerron Samille niin se vetää hernepussin nenäänsä. Ite ne jätkät mulle tulee itteensä tyrkyttämään. Luuleeko se ihan oikeesti, että olisin niin kevytkenkänen ja lähtisin niiden mukaan?

Mut joo. Viime yönä tuli nähtyä aika jännää unta. Nään harvoin Samista unta ja vielä harvemmin sellasta, että meillä olis mitään sutinaa unessa mikä on musta tosi ärsyttävää. Sami on usein mun unissa pelkästään kavellinen tai sitten tosi kylmä mua kohtaan ja se torjuu mun lähentely-yritykset. Viime yönä oli sitten poikkeus. Tultiin Samin kanssa sellasen  pienen järven tai ison lammen rannalle ja siinä oli puhdas hiekkapohja. Me oltiin muka Samin vanhempien kotipaikan lähellä jossain. Mulla oli kirkkaanpunanen pitkä mekko, joka hulmus tuulessa ja sit rupesin hyppelehtimään sinne veteen vaatteet päällä ja ensin kahlasin sinne ja nostin mekkoa ylemmäs, ettei se kastu. Sitten Sami ite lähti tulemaan kanssa vaatteet päällä ja yritti estää mua menemästä veteen sen takia, että meistä tulee märkiä. Sami tarttu muhun siinä rantavedessä, sitten pyörittiin vedessä, oltiin toisissamme kiinni ja suudeltiin. Lopulta molemmat kelluttiin selällämme ja pidettiin toisiamme kädestä kiinni.


2 kommenttia:

  1. Heii! Kiitos aamua koristavasta leveästä hymystäni :) Kirjoitat hyvin ja mielenkiintoisesti! Jumituin blogiisi selailemaan, näissä riittää lueskeltavaa pitemmäksikin aikaa! Saat minusta uuden lukijan.

    Kivaa syksyn alkua sinne suuntaan ja tsemppiä projektissa :)

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että pidit :) Vierailin sivullasi ja huomasin, että kirjoitat myös todella piristävästi. Pistin sivustosi suosikkeihin ja rupeanpa vähän seurailemaan aina kun aikaa löytyy!

      Ihanaa syksyä ;)

      Poista