maanantai 13. elokuuta 2012

Vitutuskäyrä kohoaa

Mulla on ihan jumalaton vitutus ja se laukeaa ihan pienimmistäkin jutuista ja sitä ei pahemmin paranna se ettei netti ei taho toimia. Mua vituttaa kun Sami ei vie roskia ulos ja mua vituttaa kun se on pääosin ollu nyt majottuneena koneelle ja kattonu videoita YouTubesta tai vaihtoehtosesti telkkarin ääressä tapittamassa urheilua tai jotain muita turhia ohjelmia. Ja mua vituttaa kun se latas jonkun toisen selaimen koneelle ja musta on tosi outoa käyttää sitä.
 
Mua vituttaa se että Sami jää katsomaan telkkaria myöhään illasta ja mua väsyttää.
a) äänet on kovalla ja sille saa sanoa siitä tosi monta kertaa ennen ku se ollenkaan tajuaa että pitäs ehkä vähän vähentää voluumia
b) on vähän outo nukkua ilman Samia niin uni on katkonaisempaa vaikka äänet oliski pienemmällä

Mikä vittu tää juttu on miehistä ja telkkareista?! Koko ajan pitää vahtia jotain ruutua. Oikeesti. Onko se sit niin mielenkiintosta??? Mun tekis mieli tehä ihan mitä tahansa muuta kuin kattoa jotain hemmetin laatikkoa. Välillä tekis mieli heittää ohjain siihen ruutuun ja kattoa miten Sami reagoi. Sami kuulemma tahtos uuden laajakuvataulutelkkarin. Joo ei nyt kyllä ruveta sellasta hommaamaan.

Kuten jo aikasemmin mainihin, mun äiti sit lähti ulkomaille ja pitää käydä hoitamassa sen puutarhaa ja taloa ja sit se tekstaa sieltä ohjeita ja keksii aika usein jotain naristavaa. Olis antanu ihan täydelliset ohjeet ennen ku lähti. En mä muista kaikkea miten mitäkin rehua pitää kastella kun sillä on niitä sun miljoona. En oikeesti ees muista niiden kaikkien nimiä.

Motivaatio on aika nollassa ja pitäs ruveta motivoitumaan koulua varten. Ostin kalenterin mut se on vielä täyttämättä. Pitäs tehä lukujärjestys, ettii harjottelupaikkaa ja ruveta kyhäämään opparia jne. Mut mä en millään jaksas. Mut kai se on sit pakko, että joskus ees valmistus.

Tulin muuten lauantaina kotiin. En pahemmin juonu hädin tuskin sen pari siideriä. Oltiin siis baarissa kolmestaan kavereiden kaa mut lähettiin aika aikaseen pois paitsi se kolmas meistä jäi jonkun nelikymppisen äijän iskettäväks ja kikattelemaan pöytään. Musta on aika säälittävää jos antaa sellasen äijän käpelöidä itteensä ja puhua pehmosii mut itepähän tietää sit parhaiten.

Eilen ja tänään mun alavatsaa on vihlonu, päätä ja alaselkää särkeny ja ollu kuumeinen ja sellanen vähä niinku oksettava olo mut ei kuitenkaan ihan että just nyt tulis ylös. Ei siis aamulla mut ihan yleisesti pitkin päivää ja sit joskus illalla. Ja sit taas turvottaa. En tiiä kai nää nyt vähän kuukautisoireilta vaikuttas. Sami herätti mut jossain ennen kuutta aamulla. Se on nukkunu jotenkin levottomasti ja sit herättelee mua vähän väliä, etten saa itekään nukuttua enää kunnolla sen jälkeen.

Ja nyt mulla olis taas kauhee nälkä. Äääh. Paisun kuin possu, jos syön tätä mukaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti