keskiviikko 22. elokuuta 2012

Ristiriitaiset tunteet

En oo taas päivitelly kunnolla kun on vähän masentanu mut nyt sentään Sami ei enää mökötä mulle. Kävi sit niin että se joutu lohduttelemaan ja vakuuttamaan mua kun oli niin epävarma olo, että rakastaako se vai eikö. Enkä oo vieläkään 100 % varma. Otin vähän turhan itseeni tosta hommasta mutta pakko se on sanoa, ettei se todellakaan ole kivaa kun mies ei puhu. Samillakin on stressiä työn etsimisen suhteen.

Sit tää asia on valvottanu mua öisin että nyt mulla laukes migreenipäänsärky ja sitä on ollu tässä taas pari päivää. Oon miettiny tosi paljon, että mitä mun pitäs tehä? Viime aikoina on ollu niin paljon vastoinkäymisiä projektin suhteen, että mä en tiedä. Sami oli eka vähän järkyttyny jos tulisinkin raskaaksi mut se ei poista mun halua hankkia lapsia sen kanssa. Mä tahtosin jatkaa projektia mut mun tunteet riitelee sen kanssa mitä Sami ajattelee ja mitä Sami tahtoo. Mut toisaalta musta tuntuu ettei Sami itekään tiedä mitä se haluaa. Enkö sais tyrkätä vauhtia tähän ja pistää meidät etenemään tästä lukkiutuneesta tilanteesta. Me ollaan oltu kohta yhdessä viis vuotta eikä olla vieläkään kihloissa. Mun kaverit saa lapsia ja menee naimisiin.  Aattelin että saatas tää tilanne etenemään jos mä yrittäsin nyt pistää tähän vauhtia mut silti. Me junnataan yhä paikoillaan samassa tilanteessa. Nyt mua ärsyttää vaan. Tahtoisin lupauksen tulevasta ja edetä. Mulle kelpais se halvin mahdollinen sormus kunhan vain Sami sen mulle hankkis.

Samin exäkin on pyöriny taas mielessä. Tahtosin kysyä Samilta että ajatteleeko se sitä vielä ja kaipaako se sitä. Mut pelkään, että se nostais entiset tunteet esiin. Tää aihe on meille puhumatonta aluetta, kun asia ollaan käyty suurpiirteittäin läpi. Lupasin taannoin Samille, ettei enää puhuttas asiasta. Se saa muuten hermoromahduksen.

Mun alavatsaa on vihlonu taas pahaenteisesti. Nyt ne vihlasut on pitkittyny ja niitä tulee sarjoissa useampi peräjälkeen. Aina silloin tällöin. Sit joskus saan ihan vaan unohtaa ne eikä niitä enää tule mut sitten joskus yöllä on heräny siihen vihlasuun. Tilasin kuun alusta YTHS:ltä ajan gynelogille. Pääsen kohtuu nopeasti syyskuun alussa. Perustarkastus ja sit jos tosta vois noista oireista mainita.

Mulla on kylmä. Pitää kai pistää enemmän vaatetta päälle kun ilmatkin viilenee. Tahtosin vaan nukkua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti