torstai 30. elokuuta 2012

Myöhästyminen

Heräsin ekan kerran ennen seiskaa kun Sami lähti aikasin haastatteluun ja sano, että sillä on vielä joku työkkärihomma sen jälkeen. Mä jäin nukkumaan kun aattelin että voisin kuiteski nukkua jotain parisen tuntia. Kello oli herättämässä ennen ysiä.

Sit mä näin jotain unia ja heräsin ja mietin, että jokos sitä pitäs nousta ylös. Mä katon kelloa. PUOLI KYMMENEN. Herätys oli päällä, mutta kello ei ollu herättäny!! Meen sit nopeesti syömään ja vedän yogurttia ja marjoja naamaan.

Olin koulussa vasta puoli yhdentoista aikoihin. Hävetti. Pahottelin, että kello ei soinu. Ja väsytti ihan sikana, enkä saanu oikein mitään aikaseksi sillon tunnilla. Tein muutaman muistiinpanon, mut olin sen verran pökkerössä etten oikein jaksanu sit mitään. Kaveri tarjos suklaata ja mentiin kirjastoon ettiin kirjoja kurssiin liittyen. Huomenna pitää oikeesti pistää kännykkäänki herätys. Tuo kello on tehny saman jo pari kertaa aikasemmin. Siks manailinkin, et myöhästyminen olis varmaan todennäkösempi vaihtoehto. Patterit ei siis ollu mitenkään lopussa tai mitään.

No mä tulin nyt sitten kotiin. Sami ei ole kotona ja täällä on sekasta ja se oli jättäny mulle kauheasti pyykkiä. Ilmeisesti mun pitää taas siivota. Meillä on vielä jääkaapissa kanakeittoa, joka pitäs syödä pois :)

En oo vielä sattumoisin nähny sitä yhtä kaveria, jolle kerroin tästä prokkiksesta... Ei olla tosiaankaan oltu yhteyksissä ja se poisti mut FB:stä. Saattaa olla vähän kiusallinen jälleennäkeminen mut aika satavarmana törmänätään jossain vaiheessa toisiimme... En oikeen tiiä, miten siihen pitäs suhtautua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti