keskiviikko 29. elokuuta 2012

Mitä olemme tehneet kaiken tämän eteen?

Operaatio salaa raskaaksi: Olen yrittänyt voidella Samia. 

"Ei vauvan saaminen olisi mikään katastrofi." 
"Siinä on 9 kk aikaa järjestää asiat." 
"Meitä nuoremmatkin on saanu lapsia."
"Nyt olis ihan hyvä aika hankkia lapsia, kun olen kuitenkin vielä hedelmällisimmilläni."

Vielä ei ole tapahtunu mitään myönnytystä. Muttei Sami ole toisaalta ihan kieltäykään. Samin voitelu saattaa edesauttaa sitä, että ylipäänsä suhteemme etenisi. Ja jos ei etene niin jos sitten jos ehkäisy "pettää" niin ehkä mies olisi pehmennyt ajatukseen, että meille voisi ehkä nyt kuitenkin tulla vauva. En nimittäin ole abortin kannalla kun kerran näen vaivaa siihen, että tahdon raskaaksi. Enkä suoranaisesti ole muutenkaan abortin kannalla. Mutta mulla on tällä erää sellanen olo, että tää ruljanssi jatkuu. Ja piste. Päätin sen jo aikasemmin.

Operaatio lopputyö: Heräsin eräänä aamuna ja rupesin kirjoittamaan yhtä osiota. Oikein ihme juttu. Olin nukkunu vain kuusi tuntiakin.

Operaatio laihdutus: Tällä viikolla ollaan syöty kanakeittoa, kanakeittoa ja kanakeittoa. Kanakeitossa on vain kasviksia ja kanaa. Sami alkaa pikkuhiljaa kyllästyä siihen. Luulen, että seuraavaksi ehkä otetaan jotain muuta. Pinaattikeitto vois olla kanssa aika hyvä valinta, vai mitä?

Olen myös
-Pyrkinyt vähentämään napostelua
-Ostanut jääkaappiin rasvatonta yogurttia ja marjoja
-Nukuin viime yönä 10 tuntia eli univelkaa pois ja yritän tasata rytmiä
-Tehnyt n. 20 minuutin hölkkälenkkejä
-Tänään tulin just äskettäin tunnin pyörälenkiltä ja mun pitäs mennä suihkuun

Toisaalta, eikö just laihduksen pitäs edesauttaa raskaaksi tuloa? Jos siis on vähän ylipainoa.

Ja kaikille, jotka on mielenkiinnolla seurannu mun hipsterishowta ja luuli sen jo loppuneen:
Just seuraavana päivänä kun olin valittanu, ettei niitä hisptereitä löydy, ne LÖYTY! Mutta mua suoranaisesti hävettää, sillä
1) Ne oli ollu mun läppärin kantolaukussa.
2) Niitä ei ollu pesty viime kerran jälkeen.
3) Kerron tämän asian julkisesti blogissani ja olisin voinut jättää kertomatta asiasta, mutta kerron sen kuitenkin, sillä olen muutenkin huudellut niin paljon hipstereistäni ja niiden hukkumisesta.

Nyt mä lähen sinne suihkuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti