perjantai 10. elokuuta 2012

Vakava keskustelu

Sori kun en ole päivitelly on ollu aika kiirettä sosiaalisen elämän puolella, joudutaan kattomaan mun äidin talon perään ja Samilta loppu yllätys yllätys työt aikasemmin kuin piti. Ne oli ollu vähän epävarmoja töiden kestosta kun oli osa-aikanen muutenkin mutta joo nyt on Samikin ollu kotona viikon alusta. Meillä on vähän niinkuin ollu irtiottoja työelämästä ja yritetään pärjätä säästöillä tää kuukausi. Sami ettii nyt uutta työtä. Lisäks oon nähny tässä viikon aikana paljon vanhoja kavereita ja oon lähössä nyt viikonloppuna yhen kaverin luokse yöksi. Mut joo jatketaan siitä mihin jäätiin.

Viime viikonloppuna yritin saada Samia innostumaan pikku petijumpasta ja sanotaanko että ne rintaliivit ja alushousut taisi olla aikamoinen nappi otsaan! Samilta meni nimittäin pasmat sekasin ja siinä rytäkässä unohtu ehkäisy kokonaan. Mut se greippimehu jäi kauppaan. Mä en nimittäin muistanu sitä taaskaan :S En oo ees varma ovuloinko mut tällä kertaa päästiin aika pitkälle. Sami oli tosin silleen että ei s#@!!* nyt tais tulla vahinko ja sillä oli pikku morkkis asiasta minkä vuoksi meillä ei ole pahemmin harrasteltu sen jälkeen. Sami oli vähän hermona ja valvo pari iltaa melko myöhään :S Jouduin vähän rauhottelemaan sitä et ei nyt yhestä kerrasta välttämättä raskaaksi tule. Mut se sai mut vähän ajattelemaan et en sit oikein tiiä et onko tää prokkis nyt niinkään hyvä ajatus...


Me ei riidelty ja saatiin sit kuiteski juteltua vähän. Samia pelottaa vähän se et miten meillä on "varaa vauvaan" ja kun meillä ei oo vielä oikein mitään kunnon pohjaa mistä alottaa. Joo okei mä ymmärrän et se pelottaa. Mä tosin kerroin Samille että mä tahtosin jo kyllä jälkikasvua ja mua pelottaa jos mulla olis jotain ongelmia ettei voitas saada lapsia. Puhuttiin kanssa omakotitalon hankinnasta mut Sami ei vielä oikein lämmenny sille ajatukselle kun meillä ei tosiaankaan ole paljoa säästöjä vaan suurinpiirtein et pystytään ite elämään ja jotain jää sukan varteen. Ja sit missä asuttas. Et jäädäänkö tänne vai lähetäänkö muualle. Sami sano että lapsi on kuiteski aika iso juttu elämässä ja se muuttas niin paljon asioita. Toisaalta mä kysyin Samilta että millon se on valmis. Sillon kun meillä on tilillä 250 000 €? Harvalla asiat menee niinkuin on suunniteltu ja aina tulee yllätyksiä. Se sai Samin mietteliääksi.



Me ei päästy vielä suuntaan eikä toiseen mut kai tää keskustelu selvitti vähän meidän molempien ajatuksia mut toisaalta teki mun ajatuksista samaan aikaan vähän sekavammat etenkin tän projektin suhteen. En oikeein tiiä mitä tehä. Jos jatkaa kirjottelua ainakin toistaiseksi mut en tiiä onko nyt järkevää yrittää jatkaa tätä samalla tavalla.

Mä en tiedä pitäskö mun toivoa omasta puolestani vai pelätä Samin puolesta, jos olisin nyt raskaana. Mut en vain pysty uskomaan että olisin tullu yhestä kunnon kerrasta raskaaksi... Kuukautisia odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti