perjantai 7. syyskuuta 2012

Elämän pieniä murheita

Mä oon niitä onnellisia, joilla on hyvä iho. Sellanen, jolla ei koskaan oo tullu herkästi finnejä. Vaikka sanotaan, että suklaansyöminen ei kiihdytä finnien popsahtamista esille, yleensä just päivä tai pari sen jälkeen, mulla saattaa olla yksi tai kaksi finniä. Ehkä oon outo nainen. Suklaa ei ole koskaan ollu mun suoranainen intohimo. Se on enemmän Samin juttu. Mun ei ollu tarkoitus ees puhua suklaasta. En oo tällä viikolla syöny. Okei, pari suklaakonvehtia vissiin tiistaina kun oikeen tyrkytettiin ja siinä se oli. Mun viikkokiintiö oli sillä täynnä. Nyt mulla on finni.

Homman nimi on se, että kun mulle tulee finni, se ilmaantuu jonnekin mahdollisimman kettumaiseen paikkaan. Joskus se tulee leukaan ja koska se on tosi pieni, eikä meinaa lähteä pois mä näplään sitä ja mun leuka on sitten pari päivää ihan punanen. Ja joskus on niitä ihania hetkiä, kun se pirulainen ilmaantuu genitaalialueelle ja sitä tekis niin mieli puristaa, mut se sattuu. Sit sitä näplää ja se ärtyy. Mutta selkeesti yleisin paikka on korva. Tälläkin hetkellä mulle ilmaantu finni ja se on yllätys yllätys, korvassa. Sit en voi olla kaivamatta korvalehtiäni, kun se patti painaa siellä ja raivostuttaa mua hamaan ikuisuuteen saakka kunnes mä saan joko nylkytettyä sen irti tai että se itsekseen häviää sit sieltä. Oon kaivanu koko aamupäivän korvaani ja sain sen vihdoin ja viimein pois. Se melkein pari milliä halkaisijaltaan ja kova kuin mikä.

Mulla on muutama kaveri, joilla on akne. Siks tiiän, ettei mun pitäs valittaa tästä asiasta ja on muutenkin paljon isompia murheita. Jopa mulla on niitä isompia murheita, mut niitä ei jaksa aina miettiä. Siks on helpompi kiinnittää huomionsa johonkin paljon pienempään asiaan ja vinistä siitä. 

Sami ei päästäny mua eilen lenkille. En tiiä onko se vihanen vai huolissaan. Välillä tuntuu, että se mököttäs. Kuukautiset ei ole alkanu. Laskin vasta äsken, että olis sit kai kierron 24. päivä, jos meni oikein. Viime aikoina ne kuukautiset on vähän pomppinu, eikä oikeesti tiiä tuleeko ne 21. vai 32 kierto päivä. Ja jut nyt kun kirjotan tätä, tajusin, että mun pitää nyt sit kai soittaa sinne YTHS:lle ja siirtää gyneaikaa, sillä varmaan kuitenkin alkaa just viikonloppuna. Mun tuurilla menee varmaan joku pari kuukautta ennen kuin saan toisen ajan. En kauhean innollani odottanu sitä gynekäyntiä niin unohtunu sekin, että hei, millos ne kuukautiset nyt oikeestaan ehkä saattas tulla ja kun kierto on heitelly niin pikkasen paha ennustaa. Oon joskus unohtanu kokonaan jonkun lääkäriajan. Nyt mua ärsyttää vaan enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti