torstai 6. syyskuuta 2012

Veitsenterävä

Tässä on ollu vähän kiireitä koulun kanssa. Lähin aamulla aikasin ja tulin eilen tulin vasta lähemmäs iltaseiskaa kotiin ja söin, keittoa - of course. Keitto pitää kuitenkin melko hyvin täytenä. Mulla oli banaani eväänä, mut kun olin pistäny sen pussiin ja koko päivän oli ollu siellä niin se oli ihan ruskea ja löysä, että eipä vaihteeksi syöty mitään aikavälillä 13-19. En ole ehtiny kauheasti lenkillä käymään ja aattelin sit, että nyt nyt lähen. Olin vieläpä kauhean turvoksissa eikä aamulla meinannu mennä farkutkaan jalkaan. Pikku kriisihän siitä synty ja eikun vain lenkkipusero ja -housut ylle ja menoks.

Olin jo päässy jonkun matkan päähän kun tuli ihan suunnaton vihlova kipu tuolla alavatsa-alueella ja piti ottaa rauhallisesti. Se vihlas kolmen neljän sarjoissa nopeasti ja sit ylty sykkiväksi. Ihan kuin veitsellä olis viilletty mun kohtua sisältä päin. En pystyny seisomaan se tuntu vaan pahemmalta. Piti istua. Onneks vähän matkan päässä oli penkki. Yritin lepuuttaa itteäni siinä vähän aikaa ja sit kun tuntu menneen ohi niin jatkoin. Mut ei menny varmaan 10 minuuttia kun vihlas uusiks vielä pahemmin ja kaaduin sit maahan kun juoksin alamäkeen ja meni jalat alta. Otin käsillä vastaan ja tuli kämmeniin asfaltti-ihottumaa. Ihmiset katto. Eivät sanonu mitään ja jatkovat sit matkaansa. Jäin istumaan nurmikolla vähäks aikaa, mut se sykkiminen ei tuntunu loppuvan. Tuntu, että olin siinä pienen iäisyyden kun kuuntelin oman kroppani reistailua. Vähän aikaa meni kun joku nainen tuli kysymään, että oonko ok. Olin silleen, että pitää levätä vaan vähän. Se jäi siihen vähäks aikaa ja lähti sitte. Mun oli pakko soittaa Sami hakemaan autolla kotiin. Tää on tätä samaa, jota on ollu joskus aikasemmin mut lievempänä. Sama iski esim. sillon kerran häissä.


 Kotiin tultua aattelin, että olisko kysymys vaan erittäin kivuliaista kuukautisisten alotuksesta. Ei näköjään ollu. Nukuin yön huonosti. Heräsin yhen kerran siihen kun rupes uusiksi vihlomaan. Ei ollu alkanu vielä tänä aamunakaan eikä se suoraan sanottuna ihan tollasta ole ollu.Vaikka miten yritän ettiä jotain kuvaa, miltä se kipu tuntu, en vaan löydä tarpeeksi kuvaavaa...

Mulla on ens viikolla aika sinne gynelogille. Jos selviäis tästä jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti