perjantai 7. syyskuuta 2012

FemCare kännykässä!

Kyllästyin siihen, että FemCare antoi jatkuvasti "asennusvirhe"-ongelmaa. Kokeilin juuri äsken ladata FemCaren koneelta käsin Nokia Dropin kautta! Lataaminen onnistui! Yritän tutustua tähän ohjelmaan nyt ensin ja ilmoittelen sitten enemmän, mitä tykkäilen. Mutta kaikille tuosta asennusvirhe-ongelmasta kärsiville. Ladatkaa siis sovellus Nokia Dropin kautta tai ottakaa se koneelle ja siirtäkää puhelimeen tjv.

Jos taskusta löytyy Nokian kapula niin lataa ihmeessä toi sovellus itelles, koska parempaa ilmasta ja monipuolista sovellusta Nokia -sovelluksissa ei tällä hetkellä ole. Ainakaan mun puhelimelle.

Alustavasti voin sanoa, että tää näyttää kierron pituuden ja arvioi seuraavan alkamisajan, ottaa huomioon kuukautisten keston ja sit tässä on joku luteraalivaihekin.

Tää sovellus on/sisältää
1) Ilmanen!
2) Visuaalisesti hyvännäkönen!
3) Vähän kaikkea!
4) Suomenkielinen!
5) Jotain lepertelyehdotuksiakin.. ;)


Tässä tietysti on mainoksia erillisessä valikossa, mutta koska tää niin monin eri puolin vaikuttaa hyvältä, niin en valita. Eikä ne mainokset ees pomppaa päälle, jos ei erikseen mene sinne valikkoon.

Ja joidenkin teidän helpotukseksi, ja koska yritän olla kiva ihminen, pistän tähän linkin :) Tää ei ole mainos tai Nokia ei ole lahjonu mua pitämään palopuhetta. FemCare Nokia Kaupasta ilmaiseksi

YTHS:ltä sanottiin, että olenko varma, haluanko perua ajan, sillä jonoa vähän yli kuukauden ajan. Sanottiin, että voidaan katsoa tilannetta uusiksi viikon alusta. Jos mulla on vuoto samanlaista tihkutusta ekana päivänä kun viime aikoina yleensä on ollu eli ei paljoa mitään niin sitten lääkäri kuulemma vois ottaa periaatteessa sisään.

Ja kaiken tän turhan ajan aikana mun olis pitäny tehä opparia.... Ei oo edistyny. Mä oon ollu extralaiska tällä viikolla (itsenäisten töiden suhteen). Mut harjottelupaikka on nyt melkein selvä. Ainaki ne huolii mut sinne mut eri asia miten muun koulun kanssa pystyy olemaan siellä nyt paikka, etenkin kun mulle on kaavailtu aika mahdottomasti tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti